piątek, 18 stycznia 2013

ALK - odcinki już są!


Musze przyznać, że ociągałam się z wstawieniem odcinków Korry. W każdym razie teraz już są i znajdują się w zakładce "Księga Powietrza", jest na razie taka, bo od początku było mówione, że Korra będzie dopełnieniem do ksiąg. Nie wiem jak to będzie z jej drugim sezonem, zobaczymy jeszcze, ewentualnie coś się zmieni. Bardzo cieszę się, że blog wam się podoba, jest przydatny. Co do komentarza użytkownika Aang♥ [loveelife] to podsunęłaś mi pewien pomysł. Gdzieś na pasku bocznym zrobię stronki o ALA i o ALK, wszystkie, które mi się nawiną. Oczywiście, że znajdzie się tam twoja stronka, jako wyjątek właściwie, bo to zwyczajny profil na facebooku, ale jednak wsadzę go. Facebooka nie posiadam, ale jeżeli ktoś bardzo chce, aby profil czy też jakaś strona, której nie ma w przyszłym spisie, zapraszam do komentarzy. Jeżeli strona, czy coś innego będzie rzeczywiście na temat to na pewno znajdzie się w dodatku :) Jeszcze chciałam dodać, że cieszy mnie to, że zaglądacie tu, nie koniecznie obserwujecie (szczerze powiem, że wisi mi to, że nie obserwujecie, wolę wasze uwagi, komentarze, czy chociaż zerknięcie okiem na bloga). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz